Sam produkt się nie sprzeda dlatego tworzymy plan sprzedażowo – promocyjnyz rozbiciem na kanały ATL i BTL. Plan zawiera szczegółowy podział na różne kanały, z uwzględnieniem wewnętrznych kanałów sprzedażowych i wewnętrznego działu marketingu. Na tym etapie opracujemy plany; strategii content marketingu, wyglądu strony internetowej, promocji w internecie, promocji w mediach.

Ostatnim elementem naszej pracy jest opracowanie media planu czyli szczegółowych kosztów prowadzenia działań promocyjnych. Plan zawiera podział kosztów na; kanał sprzedażowy (z uwzględnieniem kosztów zatrudnienia osób, kupno narzędzi, itp.) i źródło poszczególnego kanału. Media plan jest tworzony w excelu z uwzględnieniem planowanych leadów, przychodów, ROI.

Przy każdym z etapów tworzenia strategii wspieramy się badaniami rynku. Badania rynkowe dostarczają istotnych danych, są nieodzowne w pomocy przy rozwiązywaniu wyzwań marketingowych, z którymi najprawdopodobniej będzie musiał się zmierzyć biznes. Są integralną częścią procesu planowania biznesowego. W rzeczywistości strategie takie jak segmentacja rynku (identyfikacja określonych grup na rynku) i różnicowanie produktów (tworzenie tożsamości produktu lub usługi, która oddziela go od konkurentów) są niemożliwe do zrealizowania bez badań rynku.

Końcowym etapem jest realizacja działań stworzonego przez nas planu marketingowego. Nasi specjaliści wdrożą wszystkie zalecenia i wykonają zadania z harmonogramu miesięcznych prac promocyjnych.

Sprawdź nasze działania marketingowe >>>

Chcesz się dowiedzieć więcej?
Zadzwoń – 661 557 044 lub napisz mailakontakt@tango-reklama.com.pl. Nasz strateg chętnie wyjaśni Ci szczegóły.